7/12/12

Απο το ΠΡΟ-ΠΟ στο ΣΤΟΙΧΗΜΑ


Η ενασχοληση μου με το στοιχημα ξεκινησε απο πολυ παλια,πριν κανει την εμφανιση του στην Ελλαδα.
Εως εκεινη την στιγμη οπως θα θυμαστε οι παλιοτεροι στην χωρα μας υπηρχε το παραδοσιακο ΠΡΟ-ΠΟ και το ΛΟΤΤΟ.
Ειχα ταυτισει ετσι τις προβλεψεις ποδοσφαιρικων αγωνων με το αρχαιοτερο παιχνιδι προβλεψεων εν Ελλαδι,το ΠΡΟ-ΠΟ.Κακου καπου βεβαια κατι επαιρνε το αυτι μας για στοιχηματικα γραφεια στην Αγγλια,για στοιχηματα παραξενα σε εμας οπως αν θα φαει γκολ ο Σιμαν στο κυριακατικο παιχνιδι,αν θα βρεξει την ωρα του ντερμπι Λιβερπουλ-Μαντσεστερ και αλλα τετοια περιεργα.
Αλλα μεχρι εκει!Το Internet ακομα δεν υπηρχε για εμας και ετσι ολα αυτα ακουγοταν στα αυτια μας τουλαχιστον εξωγηινα.
Αριθμολαγνος,συστηματακιας και αναζητητης των πραγματων ημουν απο μικρος.
Θυμαμαι καθε Σαββατο απογευμα ηταν η ωρα του ΠΡΟ-ΠΟ.Ο πατερας μου συμπληρωνε ενα δελτιο(ακομα αρνειται να το εγκαταλειψει) και εγω βοηθουσα λεγοντας την γνωμη μου που αλλες φορες επιανε τοπο και αλλες απο το ενα εμπαινε απο το αλλο εβγαινε!
Εσβηνε το ενα σημειο προσθετε αλλο το ξανασβηνε το τραβαγε απο εδω το πηγαινε απο εκει τελικα κατεληγε σε τριτο σημειο συμπληρωνε το δελτιο και βουρ για το πρακτορειο,αυτο ηταν.Μια στις τοσες κερδιζε καποια ψιλα,τις περισσοτερες φορες πηγαιναμε κουβα!
Και ενω ο πατερας μου τα εριχνε ολα στην τυχη που απουσιαζε την στιγμη που εφτιαχνε το δελτιο του εγω καπου εκει ξεκινησα να σκεφτομαι αλλιως....
Για στασου” ελεγα δεν μπορει,καποιος τροπος θα υπαρχει για να αυξησεις τις πιθανοτητες σου,να μειωσεις τα λεφτα που δινεις για καποιο συστημα.Και ετσι αρχισα σιγα σιγα να μπαινω στον μαγικο κοσμο των πιθανοτητων,των αριθμων και να ψαχνω τροπο να νικησω τις πιθανοτητες.
Αρχισα αναλυοντας τις στηλες,ασχοληθηκα με τα μεταβλητα συστηματα,τα συστηματα με ορους,τα δυσμεταβλητα και ολα αυτα στην τρυφερη ηλικια των 12 ετων!
Γραψε σβησε ημουν για πολυ καιρο,και οσο αυτος περναγε η διαπιστωση οτι ο ΟΠΑΠ ειναι ανικητος ολο και πλησιαζε.
Τοτε καταλαβα οτι οι οροι του παιχνιδιου ειναι ετσι φτιαγμενοι για εξανεμιζουν τις οποιες λιγοστες ελπιδες των παικτων...
Αναρωτιομουν :
-Γιατι να πρεπει να μαντεψεις σωστα 13 αγωνες για να κερδισεις;
Θα μπορουσαν να δινουν χρηματα(και οχι ψιχουλα οπως εκαναν τοτε και συνεχιζουν να κανουν και σημερα) και στα 12αρια,στα 11αρια

-Γιατι να πρεπει να διαλεγουν αλλοι τα παιχνιδια που θα μπουν στο δελτιο;
Γιατι να μην διαλεγουν οι παικτες τα παιχνιδια;

Aπ οτι φαινεται με τις ερωτησεις-αποριες μου περιεγραφα το παιχνιδι που την υπαρξη του αγνοουσαμε ολοι τοτε,του ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ!

Τα χρονια περασαν γρηγορα και ειχα γινει εξπερ στα συστημα καθε ειδους,ηθερα απ εξω τους κωδικους,τις στηλες,τα στανταρ και ποσες επιτυχιες σου εδινε το καθε ενα συστημα αναλογα με τις σωστες προβλεψεις σου.

Στα 20 μου εφυγα για σπουδες στο εξωτερικο οπου εμελλε να γνωρισω το παιχνιδι με το οποιο ασχολουμαι σχεδον σε καθημερινη βαση,με τον ενα η τον αλλο τροπο μεχρι και σημερα.

Οταν ειδα για πρωτη φορα κουπονι με ολους αυτους τους δεκαδικους και αν δεν υπηρχαν οι ομαδες θα νομιζα οτι προκειται για τον ισολογισμο καποιας εταιριας!
Ενας ντοπιος φιλος ανελαβε να μου εξηγησει τι ειναι και πως ακριβως παιζεις.Το ιδο βραδυ κι ολας ειχα καταθεσει το πρωτο μου δελτιο στον book της γειτονιας!
Τι πιο φυσικο απο αγνοια και μονο να βρεις 6-7 ματς και να τα παιξεις,αλλα εκανα την εκπληξη....απο μικρος φωναζα οτι θα επρεπε ο παικτης να διαλεγει ποσα και ποια παιχνιδια να παιξει και τωρα που ειδα οτι υπαρχει ενα τετοιο παιχνιδι να κανω το λαθος....NO!
Hταν ματς για το Κυπελλο Αγγλιας θυμαμαι και η τελικη επιλογη μου ηταν μονο δυο!Ναι δυο ματς!(το ενα το θυμαμαι ακομα διπλο η Τσελσι το αλλο μου διαφευγει).
Εριξα ενα σχετικα μικρο ποσο,φοιτητης ημουν αλλωστε και το βραδυ βουρ στο ιντερνετ καφε για games και livescore!
Oταν ο φιλος μου ειδε το δελτιο μου εβαλε τα γελια “μα καλα βρε,βαζεις 5 για να παρεις δεκα;” θυμαμαι μου ειπε....”το θεμα μικρε ειναι βαλεις ενα ποσο 5,10 και να παρεις τουλαχιστον ενα 100ρικο”
Σας θυνιζει κατι αυτο;Τον εαυτο σας μηπως; Ακομα και σημερα οι περισσοτεροι ετσι παιζουν,κολωνες,τετραδες,πενταδες,7-8 over καρφωτα,και μετα”φτου ρε γαμωτο,παλι για ενα ματς εχασα!”,ναι ρε για ενα ματς,τι κριμα!
Αν αυτος με τα εξι ματς καρφι που χανει συνεχεια ενα ντε! Τα εσπαγε σε δυαδες,η τα εκανε συστημα ποσα λεφτα θα ειχε βγαλει αραγε;
Tο γιατι η μαζα παιζει ΗΛΙΘΙΑ και αυτοκαταστροφικα ειναι μεγαλο θεμα και σιγουρα θα μας απασχολησει ειδικα σε καποιο επομενο αρθρο.
Εγω εκεινο το βραδθ σκεφτηκα οτι αν μπορουσα να εχω δυο στα δυο τις 4 απο τις 10 φορες που θα παιζω,τοτε θα εχω ενα πολυ καλο extra εισοδημα απο το στοιχημα,και εριξα ολο το βαρος εκει..
Τα επομενα χρονια ασχοληθηκα με το στοιχημα τοσο που θα μπορουσα να το εχω κανει και επαγγελμα(μου δοθηκαν τοτε καποιες ευκαιριες).Αρχη με συστηματα,αναλυσεις αγωνων,συστημα με R groups,και οτι μπορει κανεις να φανταστει.Στην πορεια ηρθς και τι live betting,τα ανταλλακτηρια,το trade,τα sure-safe bets και αλλα πολλα και εδεσε το γλυκο.
Ξερω οτι ο επισκεπτης ενος σαιτ για το στοιχημα περιμενει να δει προγνωστικα,αχαστα ματς,πονηρες πληροφοριες.Δεν εχει την υπομονη να μαθει να διαβασει,να μελετησει.Μασημενη τροφη απο τα απειρα παπαγαλακια που ανακυκλωνουν τα ιδια στανταρ και το ιδιο βραδυ κλαινε ολοι μαζι για την αχαστη Αρσεναλ του 1,25 που εχασε απο την Σουονσι!

Εδω αυτα δεν υπαρχουν και ουτε προκειται!Στα επομενα αρθρα μου ναι φυσικα και θα αρχισω να δινω προγνωστικα(τετοια που δεν φανταζεστε),αλλα θελω να εστιασω στον τροπο που παιζετε το παιχνιδι,σε μεθοδους με τους οποιουε σιγουρευουμαι το κεφαλαιο μας,πως να ελαχιστοποιησουμε την χασουρα μας ακομα και πως με 3 στα 10 να βγουμε με κερδος!!!Ναι γινεται και αυτο!!!
Εδω ειμαστε και θα τα λεμε ολα...

Μα αυτα και μ αυτα η ωρα περασε και λεω να πεσω για υπνο γτ αυριο εχει μελετη για το ΣΚ.

Καλως σας βρηκα!