21/12/12

Πρεμιερα με συστημα R GROUP


Καλησπερα σας.

Το ονομα μου ειναι...TERRORIST,και ειμαι εδω για να τρομακρατησουμε τους book! Ειμαι ενα απο τα τεσσερα ιδρυτικα μελη του BET PROFESSIONALS και σημερα ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο site.
Παρασκευη σημερα και θα γινει του φαβορι το καγκελο παιχταραδες μου,τρεξε κοσμε να ψωνισεις! Βλεπω στο κουπονι κατι φαβορι ,χαμος θα γινει. Παρι,Γιουβε,Ατλετικο,Βαλενθια κτλ σε τιμες ΓΕΛΟΙΕΣ,ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ,ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΕΣ!

Ενα απο αυτα αν σπασει,που θα σπασει οι μισοι θα κλαινει το βραδυ,αν σπασουν παραπανω θα ερθει η συντελεια που περιμεναμε το μεσημερι! Αυτα τα ματς τα προσπερναω τρεχοντας,αν ειναι να μου κανουν κηδεια προτιμω να μου την κανουν ομαδες που θα εχω αγορασει σε σωστες αποδοσεις,και οχι φαβορι της πλακας.
Δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει το σημερινο προγραμμα για να παω σε σοβαρα χτυπηματα γι αυτο θα ασχοληθω σημερα λιγακι χαλαρα παιζοντας ενα συστημα με R – GROUP.
Υπαρχει σελιδα στο site που εξηγει το πως και το γιατι γι αυτα τα συστηματα.
Εγω τα προτιμω οταν θελω να κανω fun στοιχηματισμο οπως συστηματα με σκορ και ημιχρονα τελικα.
Για σημερα βρηκα καποιες παιχνιδια τα οποια θα παιξω ημιχρονα-τελικα.
Αν το κουπονι ηταν μεγαλυτερο ισως να εβρισκα και να εκανα παιχνιδι με 9 – 10 ματς αλλα σημερα θα ψωνισω 4 παντα σε ημιχρονο τελικο.

  • NΤΕΡΜΠΙ – ΧΑΛ             2/2       Χ/Χ


  • ΜΠΑΡΝΕΤ – ΜΠΕΡΤΟΝ   Χ/Χ


  • ΙΣΤΡ – ΛΑΝΣ                   2/2       Χ/Χ


  • ΑΛΚΜΑΑΡ – ΤΒΕΝΤΕ       2/2



Α ΟΜΙΛΟΣ

ΝΤΕΡΜΠΙ – ΧΑΛ                    2/2
ΝΤΕΡΜΠΙ – ΧΑΛ                    Χ/Χ

Β ΟΜΙΛΟΣ

ΙΣΤΡ – ΛΑΝΣ                         2/2
ΙΣΤΡ – ΛΑΝΣ                         Χ/Χ

Γ ΟΜΙΛΟΣ

ΜΠΑΡΝΕΤ – ΜΠΕΡΤΟΝ          Χ/Χ
ΑΛΚΜΑΑΡ – ΤΒΕΝΤΕ              2/2




ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Στα πρωτα δυο ματς (Χαλ και Λανς) εχω επιλεξει δυο ενδεχομενα το 2 απο ημιχρονο και το ισοπαλια απο ημιχρονο.
Στα αλλα δυο (Μπαρνετ και Τβεντε) εχω παρει απο ενα ενδεχομενο στο καθενα.
Αν ειχα πιο πολλα ματς πχ εξι θα επελεγα απο ενα ενδεχομενο στο καθενα και θα τα επαιζα οπως στο συστημα παραπανω.
Θα ζηταω δυαδες και τριαδες με τις στηλες μου να ειναι για τις μεν δυαδες 12 για τις δε τριαδες 8 συνολο 20.
Εσεις μπορειτε να κανετε την δικη σας χημεια,να προσθαφαιρεσετε παιχνιδια και σημεια.
Με μια μονο δυαδα,το ελαχιστο δηλαδη ειμαστε κερδισμενοι,απο εκει και πανω οσα ερθουν τοσο το καλυτερο!
Οποιος εχει αποριες θα ειμαι στο chat,η μπορει να αφησει σχολιο...
Καλο βραδυ σε ολους...!!!